Followers

11. septembra 2015

Sušienky

Aloha!

Minule som Vám dala recept na hlavný chod a dnes Vám ponúkne dezert. Tento recept je podľa mňa výborný! Sušienky (cookies) sú na okrajoch chrumkavé a v strede mäkké. Treba vyskúšať a uvidíte ;) 
Budeme potrebovať:
  • ·         300g polohrubej múky
  • ·         250g hnedý cukor
  • ·         3g soľ
  • ·         8g sódy
  • ·         135g maslo
  • ·         2 vajíčka
  • ·         vanilkový extrakt (kľudne použite trochu vanilínového cukru)
  • ·         nasekaná čokoláda cca 200g 

Postup:
V miske zmiešame múku, soľ a sódu. V druhej miske k maslu pridáme cukor, mixérom rozšľaháme, pridáme vanilku a 2 vajíčka. Všetko rozmixujeme. Potom obsah prvej misky pridáme k tej druhej a všetko premiešame (zmixujeme). A nakoniec pridáme čokoládu. Tentokrát to premiešajte vareškou. Zmes už iba ukladáme na plech, vymastený alebo vystlaný papierom na pečenie. Pečieme cca 10-12min na 190 stupňoch. Dávajte si pozor aké veľké kôpky robíte, inak môže vzniknúť toto:
Dúfam, že recept vyskúšate a bude Vám chutiť. Určite ak nejaký recept vyskúšate, pochváľte. Ak máte nejaké nápady na články, určite mi dajte vedieť. Nezabudnite ma sledovať na asku>>suzieT_blog alebo mi napíšte meil >> suziet.blog@gmail.com Ďalší článok v nedeľu!
                                                                                                                    Suzie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára