Followers

27. júla 2016


Cupcakes

Ahojte,
dnes tu pre Vás mám tento jednoduchý recept na cupcakes. Myslím, že by ho mal zvládnuť každý. Ja rada pečiem a recepty často hľadám na internete, v mamkiných knihách či jej vlastných receptoch. Tento som našla na internete a povedala som si, že ho vyskúšam. mne sa podaril, a tak ho posúvam ďalej. Určite sa pochváľte, či sa Vám vydaril. ;)

Budeme potrebovať:
2 hrnčeky hladkej múky
2 ČL kypriaceho prášku
1 vajíčko
1 hrnček mlieka
1 hrnček oleja
1 vanilínový cukor (vanilková aróma)
1 hrnček (tu si zvoľte čo máte radšej) nadrobno nasekanej čokolády, nadrobno nakrájaného kompótového/sušeného ovocia

Krém:
1 hrnček mlieka
1 Zlatý klas (ja som použila vanilkový puding)
4 PL kryštálového cukru
1/4 Hery
niečo na ozdobu


Postup:
  1. Cukor, vajíčko a olej vymiešame, pridáme vanilínový cukor, mlieko a postupne prisypávame múku s práškom do pečiva. 
  2. Plech na muffiny vystlieme košíčkami, ak máte silikónovú formu, tak nemusíte. Vlastne tie košíčky môžete plniť aj tak. Čiže na spodok košíčka dáme trochu cesta, naň položíme čokoládu/ovocie. Košíčky doplníme cestom asi tak do polky. Ak ste leniví a nechce sa Vám s tým takto babrať, tak jednoducho čokoládu/ovocie vmiešajte do cesta a košíčky naplňte. Pečieme v rúre vyhriatej na 170 stupňov asi tak 30 minút.
  3. 3/4 hrnčeka mlieka dáme variť. Vo zvyšnom mlieku si rozmiešame Zlatý klas s cukrom a prilejeme k vriacemu mlieku. Za stáleho miešanie uvaríme hustý puding.  ten necháme vychladnúť a potom doň všľaháme Heru aby nám vznikol krém. 
  4. Krém nanášame na už upečené a vychladnuté cupcakes. Tie ešte môžeme dozdobiť a podávame. 
 Tip: Krém nechajte na cupcake-koch trocha zatuhnúť. Lepšie sa to bude jesť a lepšie to bude aj chutiť. ;)

 Určite mi do komentárov napíšte, ako sa Vám podarilo tieto cupcakes upiecť a či Vám chutili. Na Instagrame môžete použiť hashtag #cookingwithSuzie alebo jednoducho #Suzie a ja sa na Vaše výtvori rada pozriem. :)

Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                          Suzie

Recept je zo stránky http://dobruchut.azet.sk/recepty/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára